platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Neděle Listopad 22 22:08:33 CET 2020

Zdravím,
možná mi něco uniklo, ake co je přesně míněno pod pojmem nevyměnitelná
baterka?
Je tím míněno: nevyměnitelná bez rozebrání telefonu? Protože to
neznamená nevyměnitelná úplně.
Mám Huawei P9 a syn už vlastně také. Výměna baterie je otázka 20 minut i
pro nepříliš zručného člověka, jako jsem já.
Na YouTube je k nalezení podrobný videonávod a náhradní baterka se
prodává se sadou jednorázového nářadí, kterým opravdu lze tu výměnu provést.
Bez jakéhokoli viditelného poškození telefonu.
Nebo je to u jiných telefonů horší?

H.