platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

JP dodo.hw na jnc.cz
Neděle Listopad 22 14:51:03 CET 2020

Ne na darmo se rika, ze cesta do pekla je dlážděna dobrými umysly.
Jinak o bezpecnosti SMS vs aplikace bych se vubec nebavil vzhledem ke
katastrofalni nepodpore vyrobcu mobilu. Co je starsi nez 2 roky uz
mnohdy neuvidi zadnou bezpecnostni aktualizaci.

JP