[OT] LO vs OO ( Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Sobota Listopad 21 22:08:45 CET 2020

Dobry den,

nadherny popis, pripomenulo mi to moje zaciatky.

Ale zasunut disketu a robit s PC1715 v Pascale (alebo hrat ten spomenuty
StarTrek) bol ovela vyssi level ako nahravat programy z kazety do mojho
klonu PMD-85. Len ten strojovy cas vo vypoctovom stredisku na univerzite
bol väcsinou volny medzi 22:00 a 24:00.

Richard Kaliciak

--
Richard Kaliciak