[OT] LO vs OO ( Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

Pátek Listopad 20 21:46:32 CET 2020

Bať, bať.

To jsou ale záhadné náhody, že soudruzi v zemích RHVP vymysleli a sestavili řadu
věcí, se kterými byly ty imperialistické tak kompatibilní ... (tím se tedy rozhodně
nechci nijak vysmívat, lecos o tom pamatuju, doba to byla fakt divná, no ale jak
asi potomci budou později vzpomínat na dnešek, že)

Teď jsem našel tyhle stránky, jen zírám: https://www.robotrontechnik.de/

A tady se píše, že jak StarWriter, tak WordStar na Robotronech být mohly :-))
https://www.robotrontechnik.de/index.htm?/html/software/isysteme.htm#starwriter
https://www.robotrontechnik.de/index.htm?/html/software/textprg.htm#tp

Jsou tam i dost kuriózní věcičky:
https://www.robotrontechnik.de/index.htm?/html/sonstiges/werbeartikel.htm

a perly na závěr, taktéž výrobky VEB Kombinat Robotron:
... formičky na cukroví ... elektrické papuče (Falls es mal am Computer zu kalt
wird...) ... Klebepaste mit süßlichem Geruch ...
https://www.robotrontechnik.de/index.htm?/html/sonstiges/konsumgueter.htm