[OT] LO vs OO ( Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Listopad 20 20:00:18 CET 2020

Zdravim,

si sypu popel na hlavu ... jasne, ze to byl WordStar!
S tim StarWriterem jsem se pak setkal cca 10 let pozdeji na SUNech
a aby toho nebylo dost - mezitim jsem delal opravy tiskaren Start Micronics
takze se mi ty hvezdicky kapanek domotaly :-D

(stejne si uz pripadam jako dino na vymreni, kdyz si vzpominam na tu dobu)
  Sam