Re: Re: [OT] LO vs OO (Re: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

Jindroush na seznam.cz Jindroush na seznam.cz
Pátek Listopad 20 12:26:35 CET 2020

Jo a taky to posílají ještírkům, iluminátům a především Gatesovi, kdyby
někdo náhodou nebyl sledován čipy v očkování. Ach jo. Paranoia je léčitelná,
a tyhle řeči bez podkladu nejsou nic jiného.

Avast sbíral různá data pro různé účely. Rozhodování o sběru bylo technické
v případě užitečných telemetrií, obchodní v případě monetizace. Vždy ty
informace byly k dispozici.

SaaS není megasviňárna, je to prostě předplatné, jako v případě novin nebo
Netflixu. Dává smysl, především, když je potřeba udržet dlouhodobou
stabilitu obchodního modelu.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka
Datum: 20. 11. 2020 v 11:54:40
Předmět: Re: [OT] LO vs OO (Re: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

1) aha, takže oni jistě nikam nic sami nestahují, neevidují,
nešmírují....atd. Svatá prostoto.

Ale třeba ne prostoto....jak že ono to bylo s tím Avastem a daty
uživatelů? Ale to si vlastně určitě vymyslel nějaký zlý konspirátor...

2) jo tak ona ta megasviňárna má už i svůj globalizační název (SaaS)...

No, jen se mi zase potvrzuje správnost mé letité orientace na open source.

Ještě to prohloubím a zvážím možnost dobrovolné finanční podpory o.s.
vývojářů.

--
Jirka