OT (zcela): Re: [OT] LO vs OO (Re: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 20 12:52:45 CET 2020

Ne, nemá to smysl. Já vím, že peníze nesmrdí a "nelhat" se dnes vůbec
nenosí...

Taky nelze od někoho, kdo v systému jede roky očekávat, že najednou bude
proti. Příčilo by se to přinejmenším všem pradávným příslovím a těm
nejnižším lidským pudům...

Chápete, že mně "monetizace", "dlouhodobá stabilita obchodního modelu" a
všechny další žvásty jsou úplně u (_!_) ? Já jsem na té druhé straně
provazu, abych použil níže uvedenou terminologii.

Pro ostatní: neklikejte, nečtěte, nepřemýšlejte, nevnímejte ;-) :

https://krabice.wordpress.com/2017/04/28/dohledovy-kapitalismus-cast-1-panoptikon-transparentni-totalita-jaka-tu-jeste-nebyla/

https://krabice.wordpress.com/2017/04/29/dohledovy-kapitalismus-cast-2-technologie-umoznujici-totalitu/

https://krabice.wordpress.com/2017/04/30/dohledovy-kapitalismus-cast-treti-od-bozskeho-oka-na-obloze-k-zakazum-nenechat-se-smirovat/

https://krabice.wordpress.com/2017/12/04/cokoli-jako-sluzba-prichazi-smrt-automobilismu-a-naprosta-ztrata-kontroly/