ADMIN Re: OT (zcela): Re: [OT] LO vs OO (Re: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Listopad 20 13:06:16 CET 2020

Vazeny pane,

jasne bylo receno, ze se budeme jako technici drzet v konferenci
technickych veci mysleno primarne elektroniky a elektrotechniky s tim,
ze OT budou oznaceny veci tykajici ostatnich temat nicmene stale
technickych.

Bud to budete respektovat nebo vam sbalim uzlicek a pujdete. S nikym
neni zadny problem a nikoho tady nikdy nebuzeruju, protoze kazdy chape
psana a i nepsana pravidla. Nemam absolutne potrebu s vami nijako o tom
diskutovat (tedy nepiste mi privatne). Berte to jako fakt. Pokud se vam
to nelibi odhlaste se sam.

Pokud se neco takoveho stane znovu...pujdete bez vystrahy hned.

Dekuji za pozornost.

RV

P.S. ostatnim se omlouvam, ze jsem se nechal ukolebat nekolikaletym
klidem v konferenci