[OT] LO vs OO ( Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Listopad 20 22:08:14 CET 2020

Zdravim,

je mozne, ze jsme to meli primo od dederonu.
Nepamatuji presne, ale mam pocit, ze v jeden den se tento stroj objevil v koute u saloveho pocitace.
Prakticky na nem nikdo nedelal - netusili, co praktickeho by se na tom dalo delat.
Az kdyz jsem dostal za ukol evidovat strojovy cas a delat statistiky vyuziti, tak jsem si k nemu sedl a zacal zkoumat, co je zac.
Docela rychle jsem mu prisel na kloub, takze mi to usetrilo hodne casu s pocitanim (a sef neustale chtel nejake jine varianty, tak jsem to mel docela rychle).
Mezitim jsem se na nem zacal ucit assembler (na papire jsem ho uz ovladal, ale praxe je praxe), i kdyz jinak tehdy spis basic.

Ale k tem dederonum - proto si myslim, ze to bylo od nich, protoze jsme dostali i hafo programu v sprechtung jazyce.
Moje vyuka nemciny zacala prekladem nejake nemecke vesmirne textovky.
Ale byl to desny vopruz, kdyz clovek ani se slovnikem netusi, kde ma rozdelit ta 160 znakova slova, at se daji nejak srozumitelne prelozit.
A kdyz dojde konecne ke konci vety, tak tam je neco, co vsechno zneguje ... desny jazyk.

 :)

  Sam