[OT] LO vs OO ( Microsoft Office verze 2007 pod windows 10)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Listopad 20 21:44:18 CET 2020

Dne 20.11.2020 v 20:20 sam.hw napsal(a):
> Zdravim,
>
> jo, bylo to SCP, ale ja se ho ucil podle knizky CP/M
> a pak jsem zjistil, ze SCP nikomu nic nerika, ale CP/M uz spis.
> Takze lety mi SCP v hlave uplne splynulo s CP/M.
>
> --------------------------
>    Sam
> --------------------------

Dobrý večer,

SCP by to bylo v případě, že jste R1715 měl buď přímo od skopčáků nebo
od KS Karlovy Vary zpočátku. Později se většina, možná všechny dovezené
R1715 dodávaly s MIKROSem, což byla poctivě ukradená CP/M s BIOSem
přepracovaným tak, aby bylo možné dosáhnout na hraniční parametry
dodávaných floppy disků (připomínám, že R1715 neměly integrovaný řadič
pro FDD). Došlo to tak daleko, že jsme do Drážďan dodávali úpravy BIOSu
pro jejich SCP :-)
V tehdejším pojetí se WordStar přejmenoval Text01, DataStar byl DATOS a
jak se přejmenoval CalcStar jsem už zapomněl :-)

jf