Bezolovo pro rucni pajeni?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 21 21:29:58 CET 2020

Jaký prosím používáte na tu pastu teplotní profil?
Já ji mám taky (nevím, jestli originál Mechanic nebo fake). A dělá mi to
dost hnusné spoje. Aby to bylo trochu pěkné lesklé, tak musím teplotu
vyšponovat skoro stejně jako ne běžnou PbSn. A navíc to nechat dost
dlouho na teplotě někde 120-140C.

To výrazné snížení teploty tání při kontaminaci olovem jsem v praxi
nezaznamenal.
Nakonec by se to dalo snadno zkusit smícháním pasty Sn42Bi58 + Sn63Pb37.
Pokud by pak skutečně stačila tak nízká teplota, bylo by to pro některé
aplikace velmi vhodné. A určitě by to někdo v takově směsi rovnou prodával.

Díky.
PL