Bezolovo pro rucni pajeni?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Listopad 21 09:56:01 CET 2020

Zdravim,
Ohledne Sn42Bi58: mam pastu i drat z Ali, kupuju znacku Mechanics (je to
cina, ale taky ji cinane padelavaji). Pouzivam i pastu s olovem a tavidlo
od Mechanics. Prodejce od ktereho beru (mohu dohledat) asi
prodava originalky - jednak to funuje, jednak to ma seskrabavaci policko na
verifikaci a zatim vzdy OK.
Dela se mi s tim dobre.
Na to Sn42Bi58 pozor, jsou tam pasticky:
1) na vykonove prvky uz samo o sobe tech 138 stupnu nemusi byt kdo vi co...
2) Pozor na kontaminaci olovem. Jde se dostat na slitinu, ktera se tavi
tusim pri 90 stupnich (neodzkouseno, z nejakeho pojednani o bezolovnatych
pajkach)
BR,
Marek