FreeCAD - jak na to?

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Sobota Listopad 21 19:08:19 CET 2020

Dne 21. 11. 20 v 16:03 Marek Sembol napsal(a):
> [...]
> Pomalu si zvykam jak to delat abych si model kazdou chvili nerozbil.
> Ted si chci namodelovat trochu slozitejsi krabicku na RPi4 + disk +
> asi 5 dalsich drobnosti. Krabicka bude mit 2 casti. Rozmery kdeceho
> chci drzet v 'Spreadsheet', obe casti budou samostatne body tvorene v
> 'part design'. Vzhledem k vetsi slozitosti bych si rad (nejspis ve
> vedlejsim souboru) namodeloval to RPi i s chladicem co mam i ty
> dodatecne drobnosti a nejak to zkusil 'slozit' - jak to sedne. Moje
> otazky:
> 1) Je to principialne OK, nebo jdu zcela spatne?
Dělám to stejně.
> 2) V cem nejlepe delat to skladani? (tech ruznych workbench na
> assembly je tam hromada, ktery se nejvic hodi pro tento druh pouziti?)
Používal jsem A2+, v FC19 je podporováno Assembly4, ale moc mi zatím
nesedlo.
> 3) Je treba/vhodne ty jednotlive body navrhovat nejak 'specialne'
> vzhledem k zamyslenemu skladani? (neco jako v Fusion, kdyz jsem si
> definoval joint points)
Jestli je tím myšleno, že se musí něco definovat na dílu, tak jsem se s
tím nikdy nesetkal.
> 4) Nejaka rada na zaver?
Ukládat, ukládat, verzovat třeba GITem