FreeCAD - jak na to?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Listopad 21 18:45:41 CET 2020

Tady jsem zjistil, ze (obcas) pomuze jet po malych krocich. Priklad: mam
rozmer 150mm. Zmenim na 100mm (tolik potrebuji) -> rozbite. Tak vratim zpet
(Undo, ne prepis na 150) a zmenim na 140. OK? zmenim z 140 na 120....
Proste kdyz to projde => OK a pokracuji ve zmene. Neprojde=> Undo a mensi
zmena.
Marek