FreeCAD - jak na to?

alkaline alkaline4 na protonmail.ch
Neděle Listopad 22 12:55:36 CET 2020

No jsem v tomto začátečník a nechci strašit, ale dle mého názoru je FreeCAD tragický. Existuje na netu spousta návodů a jak zjistíte, tak vývoj ovládání aplikace je tak nekonzistentní, že postup který je ukázán v verzi např. 0.15 je v nejnovější verzi jaksi nepoužitelný, protože provedli nějaké zásadní změny.
Toto je naprosto neštastné a začátečník z toho bude akorát na prášky. Sám, protože jsem linuxák, hledám možnost jak na 3d kreslení a vůbec nevím, co by bylo na linuxu rozumně použitelné - ve wiru snad něco jiného najdete.

R.