android x96 max

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 20 21:26:19 CET 2020

Nojo, ale malinu, pomeranč a jiné ovoce se dá přiohnout poměrně dobře.
Ty Android boxy mají speciální distribuce, člověk je závislý na FW od
výrobce.
Ten dělá každou chvíli jiný model podle toho jaký má k dispozici
součástkový arzenál.
Podpora bývá mizerná a narozdíl od ovoce  na tom nemaká žádná komunita.

Mimochodem u těch android TV boxů nikdo většinou neřeší spotřebu a výrobci
si nedělají starosti
s nějakou optimalizací výkonu. Narozdíl od telefonů a tabletů.
Mám tady jeden starý tablet od Lenova s vadnou baterií, v klidu se
zhasnutou obrazovkou žere z 3,9V cca 0,9mA.
Když běží FHD přehrávač H.264 , tak to žere cca 0,6A , ve špičce 1,4A a
procesor je rozpálený , že na něm ( na chladiči ve formě plechu do krytu )
neudržím prst.  Když přehrávám avi VGA, je studený, spotřeba  0,4A max.