android x96 max

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 20 23:18:21 CET 2020

Ty TV boxy umí myslím nabootovat z SD karty nebo i z USB.
Takže případný pokus je bezpečný a kdykoli snadno vratný.
LibreELEC je zkompilovaný pro spoustu desek s tímto procesorem, takže by
se dal udělat pokus, jestli některá varianta nesedí. Ty TV boxy jsou v
podstatě
základní zapojení, všechno řeší ten SoC, a ten je daný.

Za pokus by to určitě stálo.

https://test.libreelec.tv/

PL