android x96 max

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 20 20:09:47 CET 2020

Před řezáním a vrtáním to možná chtělo chvíli zkusit použít měkčí nástroje.
Konkrétně změnu firmware (jak Vám už radili někteří přede mnou).

Já jsem takový TV box provozoval provizorně na desce OrangePi PC, takže
jsem si problematiku HW/SW dekódování užil poměrně dost. Je tady o tom
i vlákno, před pár měsíci.
Výsledkem je, že se správným firmware (v mém případě distribuce LibreELEC)
je procesor za chodu úplně studený.

Pokud Vám jede CPU na 70% i při nicnedělání, tak je něco dost špatně,
řekl bych.
Řešení hrubou silou (tj. větrákem) je jen eliminace projevů, nikoli
vyřešení příčiny.

PL