Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Čtvrtek Listopad 19 18:02:09 CET 2020

Zkusil bych zakazat doplnky, tzn pustit v safemode (excel.exe /safe) a tam je zakazat.
Nebo pak vypnou 3d akceleraci. Třeba jen na zkousku

Pavel

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Donnerstag, 19. November 2020 17:43
To: HW konference <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

Dobrý den,

mám legální verzi Microsoft office pro domácnosti a studenty 2007.  Při přechodu na Windows 10 z W7 jsem ji normálně bez problémů nainstaloval a fungovalo to.  Nevím co se mohlo přihodit, ale teď už asi dva týdny když pustím Excel , tak se cca v 70% případů zadře a píše, že program neodpovídá.  Upgradovat se mi nechce, tahle verze mi na nějaké seznamy nebo jednoduché výpočty a grafy naprosto stačí.  Zkoušel jsem nějak upravit nastavení, nabízí se jen mod kompatibility pro Windows Vista, ale to nepomohlo.  Nemáte někdo nějaký nápad , než přejdu na  OpenOffice nebo jak se to teď jmenuje ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez virů. https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail