Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Listopad 19 18:15:27 CET 2020

Když to spustím v safe modu ( držím Ctrl) , tak to nereaguje ani na  myš,
ani na klávesnici a musím to shodit přes správce úloh.
Našel jsem možnost jak to spustit v kompatibilitě pro Windows 7 ,( na nich
to normálně dřív jelo) ale  po spuštění se tam točí takové to čekací
kolečko asi minutu, pak se to normálně spustí.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com