OT: Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Listopad 19 17:43:02 CET 2020

Dobrý den,

mám legální verzi Microsoft office pro domácnosti a studenty 2007.  Při
přechodu na Windows 10 z W7 jsem ji normálně bez problémů nainstaloval a
fungovalo to.  Nevím co se mohlo přihodit, ale teď už asi dva týdny když
pustím Excel , tak se cca v 70% případů zadře a píše, že program
neodpovídá.  Upgradovat se mi nechce, tahle verze mi na nějaké seznamy nebo
jednoduché výpočty a grafy naprosto stačí.  Zkoušel jsem nějak upravit
nastavení, nabízí se jen mod kompatibility pro Windows Vista, ale to
nepomohlo.  Nemáte někdo nějaký nápad , než přejdu na  OpenOffice nebo jak
se to teď jmenuje ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez