Ked metrolog navrhuje zdroj :-)

balu balu na k-net.fr
Středa Listopad 18 18:21:22 CET 2020

Moj voltmeter zo zenitu bol iny. Sice pouzity 24 bitovy prevodnik, ale enob bol mozno 17 bitov :)
Navrhnute to bolo tak, ze som pozrel ake dve hodnoty vzdialene ca. 2 rady, 0.1% 1206 odporov maju v TME najlacnejsie a na sklade a zvysok zapojenia sa tomu prisposobil.
Ten multimeter sa vtedy velmi vydaril. Myslim, ze tam boli len 4 druhy odporov a meralo to U, I, R, d, t na niekolkych rozsahich.
b.