Ked metrolog navrhuje zdroj :-)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 18 21:22:40 CET 2020

[preposielam]

Ahoj,

Ale pri prevodnikoch 24-bitov snad platia iste navrhove pravidla a
postupy. Trochu som sa tiez hrabal do merania mikrovoltov, nieco som z
toho pochytil. Ale aj tak, teraz nedavno som sa pozeral na nejaky
hotovy 16-bitovy modul a tam bola referencia s Kelvinovym vstupom...
Tak som sa zase nieco naucil. :)

V ramci dochodku som stravil niekolko vecerov rozjimanim o filozofii
postupu Tvojho navrhu. A ano, dalsia z "learned lessons" z tohto
zenitu bolo, ze cloveka aj tak cez cenu donutia kupit to co chcu, aby
pouzil...

Viem, spominal si tu v konfere nejake pikosky a stavali ste to aj na
kruzku mladych elektronikov. Aspon tak mi to nejako utkvelo v pamati.

A.