Ked metrolog navrhuje zdroj :-)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 18 16:27:38 CET 2020

[preposielam]

Ahoj,

mozem este jednu otazku? V tom Tvojom voltmetri s 24-bitovym ADC je
podobna optimalizacia tiez... Tusim na 5k6. Hele priznaj sa, ze kto od
koho odpisoval...? Ty od Nikolaja alebo Mikulas od Teba? :)

A.

bingo! Si prvy komu to doslo.

V celom zapojeni je len 6 roznych hodnot rezistorov. A uz ked tam mal
9.09k, 0.1%, ktore nestoja majlant, preco to nedotiahnut do uplne
optimalneho stavu :-)