Ikea Ladda 2450

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Listopad 18 08:47:56 CET 2020

Par cyklov ste neskusali? Ja teraz riesim "akupack" z auticka na
dialkove, najdene auticko v skrini zapnute, 4ks baterky lidl enelopy
nimh, napetie 0.0V. Bolo to tam par mesiacov urcite.

Dal som to na imax b6, nabijacka odmietla nabijat (0V), tak som to na
par sekund dal na 9V baterku, potom ten b6. Po 5 cykloch ale 60mAh, po
dalsich 5 uz to bolo cez 1000, teraz davam dalsich 5 cyklov a hadam uz
to bude dobre.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.