Ikea Ladda 2450

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 17 22:00:24 CET 2020

Děkuji za měření...
Vypadá to dobře, u Eneloopu ( dnes Panasonic) je to lepší, tam je pokles
na cca 85 procent kapacity, ale za půlk roku. Nicméně počáteční kapacita
byla 2050mAh.
Ty Ikea Accu už také mám, ten průměr článku je také maximálně našponovaný -
do některých držáků se čtyři kusy vedle sebe nevejdou...

Povedlo se mi jeden vybít úplně do nuly, byl tak asi týden.  Poté kapacita
už jen 1400mAh (meřeno na IPC-1 nabíječce) takže zničený.

Jinak když jsme u těch AA accu, mám tu vzorek jednoho Accu výrobce Fenix,
který má na sobě měnič. Ve formě malého terčíku integrovaného na plusové
straně. Ten měnič vyrábí 1,55V ,
napětí je pak stejné po celou dobu vybíjení. Nabíjí se pomocí micro USB
konektoru na plusové straně z boku.
Baterka dá cca 1,5A a poté je omezeno výstupní napětí.
Velmi dobře (dlouho) mi  funguje v jednom starém mp3 přehrávači, kde
tužkový akumulátor nepostačuje svými 1,2V

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>