Ikea Ladda 2450

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 18 09:23:01 CET 2020

Zkousel, ta IPC-1 nabijecka umi test vybiti-nabiti , udelal jsem celkem 5x
a baterka se zastavila na onech 1400mAh.
Podle me tam vzniknou nejake nevratne chemicke zmeny a konecna...
Ta kapacita se zastavila na 1400mAh - zpocatku taky byla mensi.
Problem je  i  velky vnitrni odpor, kdyz dam baterku do blesku ( mam takovy
pridavny maly na 1 AA clanek ) tak si ani neskrtne.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>