Zakaz spalovacich motoru

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Listopad 17 11:58:41 CET 2020

Aby byly dobíjecí zásuvky ve firmách, tak to by museli zrealizovat nějací
osvícení šéfové.
Maximálně ještě tak vlastník budovy, aby ji udělal atraktivnější pro
pronájem.
Klasické vedení české firmy nevydá koruny navíc, než musí. Sám parkuji na
nezpevněném parkovišti, plném výmolů a velkých šutrů, přitom firma je velmi
zisková, plán na opravu je starší 15 let. V takové firmě že by byla
dobíječka? Leda na VIP místě jen pro pana generálního ředitele.
Karel