Zakaz spalovacich motoru

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Listopad 17 08:40:41 CET 2020

Třeba na dálnicích mají čerpací stanice omezenou rozlohu. Těžko tam půjde přidat místo 10 tankovacích stojanů třeba 200 nabíječek…

Což mi připomnělo, jak jsem jednou kupoval rakouskou dálniční známku na první čerpačce za německýma hranicema. Vzhledem k rozdílu cen paliv mezi AT a DE se tam vytvořila obrovská fronta. Strávil jsem v ní skoro hodinu i bez tankování. Jen kvůli známce. L

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of AZe
Sent: Monday, November 16, 2020 7:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zakaz spalovacich motoru

Nejsluníčkovější řešení je udělat nabíječky z každé pouliční lampy Veselý obličej

Nějak jsem nepobral, kde se vezme a jak se dostane energie pro nabíjení v řádu desítek kW přes dráty, dimenzované jen pro pouliční světla, ale takové detaily sluníčkáří neřeší.

Stejná docela naivní představa je, že auto bude mít výměnnou baterii, jedna jezdí, a druhá se mezitím nabije z domácí FVE Veselý obličej Veselý obličej

Aneb ke každému autu povinně přikoupit 0,5ha FV panelů....

aze