Zakaz spalovacich motoru

Úterý Listopad 17 08:45:20 CET 2020

Tak spousta stanic ma prilehle velke parkoviste i pro kamiony, ono by to
asi technicky slo. VN pripojka asi taky vetsinou nebude problem.
Nejsem extra zastance elektromobility, mam asi 5 starych klasickych
automobilu, vetsinou dyzly, treba si ho presto casem i koupim a vylepsim
si tim karmu ;-)
Vetsina cest, zvlaste ted je do prace, na nakup a to vetsinou po meste,
to by byl ideal pro elektro, nabijet muzu doma. Jen by to auto ve slusne
velikosti a vybave muselo stat tak do pul mega...