Zakaz spalovacich motoru

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Listopad 17 08:53:39 CET 2020

Já mám starší benzinové auto. Spotřeba 5-5,5 l je pořád na úrovni dnešních aut. Vzhledem ke stáří a tím i rizika poruchovosti se ale dívám po novém. Jenže třeba přes zimu téměř nejezdím. Třeba jednou na návštěvu o vánocích a jednou na hory. Když jsou velké mrazy, vezmu akumulátor do sklepa. Tento režim by se elektrickému autu nelíbil. Nesmí být dlouhodobě odstavené kvůli hlubokému vybití. Takže docela váhám, jestli nemám honem koupit nové benzinové, dokud je ještě nějaký výběr…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Tuesday, November 17, 2020 8:45 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Zakaz spalovacich motoru

Tak spousta stanic ma prilehle velke parkoviste i pro kamiony, ono by to asi technicky slo. VN pripojka asi taky vetsinou nebude problem.

Nejsem extra zastance elektromobility, mam asi 5 starych klasickych automobilu, vetsinou dyzly, treba si ho presto casem i koupim a vylepsim si tim karmu ;-)

Vetsina cest, zvlaste ted je do prace, na nakup a to vetsinou po meste, to by byl ideal pro elektro, nabijet muzu doma. Jen by to auto ve slusne velikosti a vybave muselo stat tak do pul mega...