Zakaz spalovacich motoru

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Listopad 17 08:45:38 CET 2020

Nedávno jsem četl článek (asi Svět motorů), jak málo lidé nabíjejí plug-in hybridy. Ještě tak soukromí majitelé, kteří se jízdou na elektřinu snaží ušetřit. U firemních aut zůstávají nabíjecí kabely i po letech nerozbalené. Na nabíjení ve firmě není čas nebo nejsou zásuvky a doma nikdo nenabíjí, protože přece nebude platit elektřinu ze svého…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of DeeJay
Sent: Monday, November 16, 2020 8:34 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Zakaz spalovacich motoru

Mno, situace se má tak, že elektrické auto není pro člověka jež nemá možnost nabíjet doma nebo v práci z FV. Takže pokud bydlíte na sídláku a jezdíte do „Kolbenky“

nebude to mít moc smysl. Máme doma elektrickou Konu, rozumný dojezd, možnost nabíjet v práci i doma, veřejnou nabíječku leda na dlouhých cestách nebo když je zadarmo a nespěchá seJ

Ano nabíjení z lampy je chujovina, Kona má (a většina nových vozů také) palubní nabíječ 11kW – 3x16A, starší vozy mívají 1x32A nebo méně.

Provozujeme malou LDS, jedním z odběratelů jsou i technické sítě, už vidím jejich nadšení instalace zásuvek na stávající kabely tuším AYKYna 4x16 :-D

Nicméně chytám na jednu z našich trafostanic wallbox – tak jsem zvědav, jaký o to bude zájem. Bohužel se bojím, že se tam lidi pobijou o parkovací místo, kterých je tam málo. Vyhrazené to nebude – výtěžek z provozu bude pětníkový mariáš, takže řešit s městem parkoviště je nesmysl. Už jsem tam viděl pluginhybrida nabíjejícího z třetího patra prodlužkou :-D

https://photos.app.goo.gl/y1An7QGHDWAPz4uYA

Za celou dobu měl o tarif na nabíjení zájem jeden člověk, ale tuším ho SVJ poslalo do prdele se sekáním přes celý dům, od elektroměrů do garáží

Jara