Zakaz spalovacich motoru

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Listopad 16 20:33:51 CET 2020

Mno, situace se má tak, že elektrické auto není pro člověka jež nemá možnost nabíjet doma nebo v práci z FV. Takže pokud bydlíte na sídláku a jezdíte do „Kolbenky“

nebude to mít moc smysl. Máme doma elektrickou Konu, rozumný dojezd, možnost nabíjet v práci i doma, veřejnou nabíječku leda na dlouhých cestách nebo když je zadarmo a nespěchá seJ

Ano nabíjení z lampy je chujovina, Kona má (a většina nových vozů také) palubní nabíječ 11kW – 3x16A, starší vozy mívají 1x32A nebo méně.

Provozujeme malou LDS, jedním z odběratelů jsou i technické sítě, už vidím jejich nadšení instalace zásuvek na stávající kabely tuším AYKYna 4x16 :-D

Nicméně chytám na jednu z našich trafostanic wallbox – tak jsem zvědav, jaký o to bude zájem. Bohužel se bojím, že se tam lidi pobijou o parkovací místo, kterých je tam málo. Vyhrazené to nebude – výtěžek z provozu bude pětníkový mariáš, takže řešit s městem parkoviště je nesmysl. Už jsem tam viděl pluginhybrida nabíjejícího z třetího patra prodlužkou :-D

https://photos.app.goo.gl/y1An7QGHDWAPz4uYA

Za celou dobu měl o tarif na nabíjení zájem jeden člověk, ale tuším ho SVJ poslalo do prdele se sekáním přes celý dům, od elektroměrů do garáží

Jara

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of AZe
Sent: Monday, November 16, 2020 7:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zakaz spalovacich motoru

Nejsluníčkovější řešení je udělat nabíječky z každé pouliční lampy Veselý obličej

Nějak jsem nepobral, kde se vezme a jak se dostane energie pro nabíjení v řádu desítek kW přes dráty, dimenzované jen pro pouliční světla, ale takové detaily sluníčkáří neřeší.

Stejná docela naivní představa je, že auto bude mít výměnnou baterii, jedna jezdí, a druhá se mezitím nabije z domácí FVE Veselý obličej Veselý obličej

Aneb ke každému autu povinně přikoupit 0,5ha FV panelů....

aze