Re: vrtání závitu (strojní závitník) bylo Re: závit do chladiče

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Listopad 16 23:48:08 CET 2020

neni hlinik jako hlinik :-)
ale zasadni vyhoda je ta velikost M6. to uz bezna aku na nejmensi
momemnt bezne neutrhne, narozdil treba od M3 ..
otacky se u strojniho posuvu az tak asi neresi.
ja mam na stojanovce se zavitoreznou hlavou min. 200 ot/min. a ok.
mrknete na youtrubku, jak je mozne rychle rezat zavity, je to mazec.
kolmo, po kouskach, cistit pri vyjezdu a plavat v lihu(u hliniku).
prace kvapna atd. :-)
tomik.