vrtání závitu (strojní závitník) bylo Re: závit do chladiče

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Listopad 16 22:26:09 CET 2020

On Mon, 16 Nov 2020, Zdeněk Aster wrote:

> Potřebuji vyvrat asi 150 závitů M6 do hliníku, jsou průchozí, a úplně se

>  Otázka zní jestli to lze dělat doma nějakými minimálnimi otáčkami
> ruční vrtačkou nebo alespoň obyčejnou stojanovou, ale tam
> i minimální otáčky mi přijdou dost rychlé...

Delejte to elektrickym sroubovakem, nejakym slusnejsim ktery rozumne
reaguje na spoust. A taky nejake vhodne mazivo na hlinik, nekdo tu
kdysi doporucoval TARFIL SL .

Co je urcite dobre nejaky pripravek pro zajisteni kolmosti nabehu
ktery si prilozite na material a srovnate si podle nej naklon.