Jedna trojfazova

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Listopad 16 21:14:29 CET 2020

Měnič s šestipulsním usměrňovačem není zapojen ani do hvězdy ani do
trojúhelníka. To má smysl řešit u motoru s cívkami pevných parametrů.
Pak při hvězdě je na cívce 230 pro rozběh a při trojúhelníku 400 pro
plný výkon. Pro vás by to mělo smysl, pokud byste měl tři nezávislé
jednofázové zdroje.

Hvězdu na trojúhelník lze přepočítat transfigurací, vzpomínám si na
šílený vzoreček, který mi ale v hlavě neuvízl, proč taky.

L.