Jedna trojfazova

balu balu na k-net.fr
Pondělí Listopad 16 20:57:43 CET 2020

Zdravim osadenstvo,

asi budem vyzerat ako uplny absolvent slivenskeho vzdelavacieho systemu, ale opytam sa...

Majme zariadenie, napriklad power converter, ktory do zataze dodava nejaky konstantny vykon, povedzme 100kW. Je napajany z trojfazovej siete 3x230/400V.

Ako vypocitame prud v kazdej faze? Ja som zobral vykon, vydelil tromi a nasledne vydelil 230V. Na to prisla otazka, ze predsa zalezi ci je menic pripojeny do hviezdy, ale trojuholnika.

Je tato otazka v pripade konstantneho odberu vobec relevantna? Ako sa sprava zataz s usmernovacom a jednosmernym medziobvodom. Je to trojuholnik? Ma sa pouzit zdruzene napatie na vypocet vykonu?

b.