Re: závit do chladiče

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Listopad 16 16:21:41 CET 2020

pokud to opravdu funguje, tak je to skvela zprava. nejde vetsinou o ten
zavitnik, ale treba o zkazenej celej pripravek. tohle jsem zavitoval
rucne a zlomil se mi jen v krajni upinaci dire, takze zadna tragedie.
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/tron_upinani_nove/1469467926
ale kdyby nekde uprostred ..
dik za info.
tomik.