LED svitidla (bylo: Re: Zakaz spalovacich motoru)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 16 12:49:13 CET 2020

Ne. Já vycházím z toho, že prostě politici násilně omezili vývoj náhražkovým směrem. Tím samozřejmě nevylučuji, že bez nich by to dopadlo stejně.

LED pásky se samozřejmě dají udělat čistě LEDkové, přesně tak si představuji ty výměnné věci s třípinovým konektorem.

Jsou místa, kam se nic jiného než pásek, nebo tenká zářivka nehodí. Třeba pod kuchyňskou linku. Takže radši oželím 20 % energie navíc a nalepím tam ten pásek s odporama, když (dle mého názoru kvůli politikům) jinej není.

PH

Od: Jirka
Ano, Vy vycházíte z "kdyby" (byly v p....i ryby), já z toho, co je. Ne
vždycky budeme k té pozdější výměně světelného zdroje my, co to
realizujeme...

Prostě jsem si vybral, jak popisuju a dokonce vidím hypotetickou možnost
i pro ev. změnu (stavba nebo koupě kvalitních LED modulů).

O sloupnutí jakého pásku píšete?

Pokud máte na mysli LED pásky, kde topí a snižují účinnost předřadné
odpory, pak ty ignoruju od počátku. Ale proti gustu žádný dišputát ;-)

--
Jirka