LED svitidla (bylo: Re: Zakaz spalovacich motoru)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Listopad 16 12:21:24 CET 2020

Ano, Vy vycházíte z "kdyby" (byly v p....i ryby), já z toho, co je. Ne
vždycky budeme k té pozdější výměně světelného zdroje my, co to
realizujeme...

Prostě jsem si vybral, jak popisuju a dokonce vidím hypotetickou možnost
i pro ev. změnu (stavba nebo koupě kvalitních LED modulů).

O sloupnutí jakého pásku píšete?

Pokud máte na mysli LED pásky, kde topí a snižují účinnost předřadné
odpory, pak ty ignoruju od počátku. Ale proti gustu žádný dišputát ;-)

--
Jirka