LED svitidla (bylo: Re: Zakaz spalovacich motoru)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 16 12:10:11 CET 2020

V podstatě jediný argument pro masové nasazení náhražek žárovek je ta laická výměna. Přečtěte si ještě jednou a lépe, co jsem napsal o těch konektorech:-)

Co se týče instalace na chladič, tak ne moc ostrý nožík s kulatou špičkou, sloupnout pásek a nalepit nový. Uznávám, že je to víc práce, než zašroubovat závit, taky to ale bude v méně ks a méně často.

Bohužel, teď je doba náhražková. Jakože tím zákazem žárovek politici podělali použití LEDek na min. 20 let dopředu, tak oceňuju, že aspoň omezili názvy náhražek jídel, takže mlíko zůstane mlíkem a maso masem, přitom veganům nic nebude bránit v požívání těch náhražek, jen se musej správně jmenovat.

PH

Od: Jirka
Vycházím z daných, stále se zhoršujících podmínek a snažím se v nich
chovat co možná nejvíc racionálně. Pokud nebudu tupým spotřebitelem,
listujícím v barevných magazínech (ať už papírových, nebo na webu), tak
se to pořád ještě dá.

Přečtěte si ještě jednou a lépe, co jsme především kolega Racek a pak i
já napsali.

A k tomu slabému svícení: nesmíte si kupovat ty nejlevnější no name
šmejdy "v akci". Pokud si vyberete třeba něco z vhodné řady Philips nebo
GE, možná budete překvapený... Životnost neřeším, viz ty příspěvky.

No a v některém z příštích životů si možná udělám podobné moduly, jako
kolega Anděl (https://www.vaelektronik.cz/led_uvod.html), nebo je koupím
od něj ;-)