Re: OT: Blokovače čeho? (Prosím o pomoc s Lin...)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Listopad 16 07:24:59 CET 2020

Zdravim,
taky mi predtim nijak nevadily, jsem si rikal, svet se meni a to patri uz k veci.
Ale jak mi nejdriv na cca 10-15 sekund obsah prekryla reklama,
kdyz mi reklama zacala davat vysledky meho hledani ... to uz bylo i na mne silne kafe.
Tak jsem zacal pouzivat AdBlock - a svet (internetu) se stal citelnejsim.
Pak pribyl uBlock, noCoin, ...

Snes mne vytaceji zas tim, ze ve vedlejsim sloupci automaticky bezi video (nastesti bez zvuku, ale to casem prijde, predpokladam).
A zatim nejde zakazat automaticke prehravani.
Dalsi extrem: nektere stranky uz blokuji uplne pristup pri pouzivani techto pluginu.
(treba skoda forum - tim padem uz mi nejde ani odhlasit)

Ale k veci:
dnesk avysel zrovna clanek na toto tema (aspon podle napdisu a rychleho preletnuti):
https://www.zive.cz/clanky/vypnout-oznameni-chrome-windows-10/sc-3-a-206887/default.aspx
tak snad aspon castecne pomuze (informacni hodnotu toho serveru uz po zkusenostech beru s hodne velkou rezervou)

:)

  Sam