Re: OT: Re: Prosím o pomoc s Linuxem a otravným CPEx

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Listopad 16 17:27:26 CET 2020

Jirko děkuji,
dovolím si ze slušnosti poděkovat zde v konvi.
Já si s tím jen trochu hraju a prudí to hlavně na iDNES.
Já vím že tam byly aktualizace na 5 let, já ani žádné moc nechci.
Jeden kolega radioamatér si s tím docela pohrál a jde tam dát i jiný Linux.
Musím se znovu podíbat co mi o tom vše napsal, měl docela výdrž :-)
Hezký den a díky.
Jindra Polívka