OT: Re: Blokovače čeho? (Prosím o pomoc s Lin...)

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Listopad 15 21:31:39 CET 2020

Zejména mi vadí nejrůznější agresivní reklama, dále i různé druhy šmírování.

Ty pluginy si s tím většinou poradí, ev. s doplňujícími ručními zásahy
(ve smyslu jejich nastavení).

Nejde o žádné "speciální" weby, "p" ani warez apod. nenavštěvuju, ale
vadí mi, když polovina (i více) plochy je o něčem zcela jiném, než je
"hlavní" obsah té stránky. Projevuje se to prakticky kdekoliv a vzhledem
k tomu, že dost často něco hledám, tak nikdy nevím, kam zrovna zavítám a
kdo mi co bude vnucovat...

Zkuste se někdy jen tak pro zajímavost podívat, co takový AdBlock
defaultně blokuje (seznam webů a domén)...

Bohužel v poslední době se roztrhnul pytel s (alespoň pro mě) mimořádně
nasíracími pop-upy, na to zatím pluginy většinou nezabírají. Právě např.
tyto pop-upy jsou výsledkem "práce" oněch škůdců, které jsem zmiňoval.

--
Jirka