Re: Blokovače čeho? (Prosím o pomoc s Lin...)

Ales Filip nostromo na khnet.info
Sobota Listopad 14 23:44:29 CET 2020

Já používám https://www.ghostery.com a řekl bych, že to funguje docela
dobře. Musíš si na to zvyknout, protože to třeba z blesk.cz pustí jenom
text článku s obrázkama, a když chceš vidět nějaké jejich video se 150ti
reklamama, tak ghostery (jako plugin) pozastavíš, přehraješ si video s
asi 35ti trackerama, a potom ghostery opět povolíš. Je multiplatformní
se synchronizací :-)