Zakaz spalovacich motoru

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Listopad 15 22:24:43 CET 2020

V podstatě s Vámi souhlasím. Dnešní E auta opravdu zatím nejsou nic moc.
Jenže asi moc dalších cest není. Na spalováku se toho už moc vymyslet
nedá,  má za sebou přes sto let vývoje a taky to není nic moc.  Buď se
kapacita baterií navýší, nebo si zvykneme dobíjet častěji, nebo se taky
třeba elektromobily nakonec neprosadí a vývoj půjde jinudy. Co já vím.

S.P.