Zakaz spalovacich motoru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Listopad 15 22:05:16 CET 2020

No, já nevím.

Měli jsme na firmě zapůjčenou nějakou Teslu - krásná hračka, ale dojet v
zimě do (z Ostravy)  Prahy byl dost adrenalinový zážitek - zvýšený
valivý odpor v marastu a hlavně topení zkrátilo dojezd tak že se po
cestě muselo nabíjet.

Jsem jachtař - vozím okruhové plachetnice na vozíku za autem. Teď mám
Mazdu 5 na plyn, normální provozní spotřeba cca 8l plynu na 100. Ale s
plným autem a vozíkem s loděmi spotřeba letí na dvojnásobek. takže když
jedeme v létě jachtit do polska (cca 800km) tak se dojezd na jedno
nabití zkrátí tak, že budu muset minimálně 3x nabíjet. A nemůže to být
takové to "rychlo došťouchnutí" ale pěkně do plna - tedy zhruba aspoň 2
hodiny. Představa že se cesta prodlouží o 6 hodin ve mě nevyvolává žádné
velké nadšení.

Elektro  auto já osobně nepovažuju budoucí směr - vemte si, že
elektroauta jsou vývojově stejně stará jako spalovací a přesto žádný
zázrak.  Ano, dovedu si představit, že jako rodina vlastníme malé
autíčko na elektřinu které se používá jako "mhd" a nákupní taška, ale
rozhodně ne za cenu přes půl mega.

Petr