[OT] Dohoda vlastniku bytu / spolecenstvi vlastniku

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Listopad 10 12:31:29 CET 2020

V našem domě jsou 4 jednotky, vlastní je 2 osoby + 2 SJM, celkem 6 lidí.
SVJ nemáme, není potřeba.
Správu nám dělá bytové družstvo, každý vlastník se stal členem. U nich
máme fond obnovy, platí se zálohy na vodu a společnou elektřinu.
Zápisy ze shromáždění vlastníků podepisují všichni spoluvlastníci.

Martin Hanek