[OT] Dohoda vlastniku bytu / spolecenstvi vlastniku

Úterý Listopad 10 12:15:49 CET 2020

Přátelé,

máte někdo zkušenosti s bydlením v malém bytovém domě? Bydlel jsem
dřív v paneláku, kde jsem byl člen družstva nebo člen společenství
vlastníků. Byla tam nějaká samospráva a šlo tam řádově o desítky bytů
/ spoluvlastníků / družstevníků.

Teď jsem se stal majitelem bytu, který je v bývalém rodinném domě,
jsou tam tedy tři byty a jsme tři spoluvlastníci. Všichni jsme noví
majitelé. Abysme kvůli tomu zakládali SVJ, vytvářeli stanovy, dělali
schůze atd., jako v tom velkém paneláku, to mi přijde trochu overkill.

Jakékoliv zkušenosti a tipy uvítám.

Pavel Kadečka.