MPPT algortimus

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Listopad 9 22:26:29 CET 2020

Asi nepomůžu s geniální funkcí MPPT, ale podle pozorování odběru na
panelech,
vypadá,že například VICTRON dělá zjišťování ideálního bodu každých 10minut.
Teda jednou za deset minut výrazně klesá proud a udělá to , vesměs
takové tři zuby,
nicméně snímám to po 1 vteřině, takzže je možné, že tam toho dělá víc,
ale ten
děj by musel být rychlejší než jedna vteřina.

Tady odkaz na graf jsou tam dvě MPPT, každe se ladí v jiném čase.
https://drive.google.com/file/d/1oQ1nnYoFxXCA48EwSKFYElkN9hbM6s5P/view?usp=sharing

Zdeněk Aster